Zamanların en iyisiydi ,zamanların en kötüsüydü.
Hem akıl çağıydı hem aptallık
Hem inanç devriydi hem de kuşku
Aydınlık mevsimiydi,karanlık mevsimiydi
Hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu...
#Charles Dickens
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne masaldır bu sevda ne destan ne de sihir
Hiçbir kelime yok ki anlatsın bunu ~zahir~
Bazen içli bir deniz bazen de deli bir nehir
Gezer damarlarımda, benliğime yapışık
Duygusal travmalar yaşamış bazı kişiler , duygularını yok sayarak başetmeyi öğrenirler.Buna hissizleşmek de denir. Hissizleştiğinizde mutsuzluk ve acı azalır ama bunun bedeli mutluk ve heves de azalır...