Jack londonun bugüne kadar 3 kitabını okudum şuan dördüncüyü okuyorum. 3 gün önce profile eklemiştim okumaya başladığımı lakin daha bugün kitaba başlamaya fırsatım oldu.
Okuduğum 3 kitabını da tekrar tekrar okudum ve şuanda dördüncü kitabını
okurken şunu fark ettim Jack London mükemmel bir yazar.(bence) çünkü kitabını okurken kelimleri yutarcasına okuyorum. Bu tarz bir dille yazılan yazılan kitaplara bayılıyorum. Çünkü kitabın o büyülü dünyasına girmek için bu tarz bir dille yazılması gerek bence. Bir de yazmaya yazmaya körelmişim sürekli devrik yazıyorum