İşin aslı, ilerlemek istiyorsan,
Savunmasız olmadan ilerleyemezsin.
Nedeni de herkesin ilerlerken yardıma ihtiyaç duymasıdır.
Başarısızlık, zayıflık, savunmasızlık bağlantı aparatı gibidir.
Seni dünyaya bağlar.
Dünyaya şu sinyali vermektir;
"Size ihtiyacım var, çünkü bunu tek başıma yapamam."
Phil Stutz
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Duyguları tanımlayan sözcükler çok belirsiz, bunları kullanmaktan kaçınıp nesnelerin, insanların kendileriyle, yani olayların sadık betimlemeleriyle yetinmek lazim..
Ya eğer Tanrı, gerçeği içtenlikle aramayı en yüksek erdem sayan bir bilimci ise? Cidden, evrenin tasarımcısı bir bilimci olmak zorunda değil midir? Bertrand Russel kendisine, öldükten sonra Tanrının "Neden bana inanmadığını bilmek istiyorum" sorusu karşısında ne cevap vereceği sorulduğunda, şöyle yanıtlamıştır: "Yeterli kanıt yoktu Tanrım, yeterli kanıt yoktu....
Tanrının ahlaktan yoksun sahte inancı (hatta dürüst inancı) açık yürekli septizmden daha değerli bulacağına bahse girer miydiniz ?
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.