Peyami Safa bir yazarın çok yazmasını onun artı hanesine yazarken, Tarık Buğra çok yazmayı doğru bir yazarlık tutumu olarak görmez. Özellikle yayımlama konusunda, yazarların titizlenmemelerini eleştirir ve her yazdıklarını yayımlamanın kendileri için olumsuz bir tavır olduğunu belirtir. Bir yazar, gerektiğinde yazdığı ve tatmin olmadığı metinleri kolaylıkla yırtıp atabilmelidir.