📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kısa öykülerden oluşan gayet akıcı bir dile sahip bir kitap. İçinde en beğendiğim öykü Adem’le Havva’nın öyküsü oldu. Kadın dünyası ile erkek dünyası arasındaki farkı ironiyle beraber harika bir şekilde vermiş. Hayal gücünün doruk noktasına ulaştığı yoğun ama çarpıcı bir anlatım. Kesinlikle en’ler listeme girdi. Kitaplığınızda sadece bu öykü için bile olsa bulundurmanız gerektiğini düşünüyorum. Hocam “ağzıma
su alıp tükürsem orucum bozulur mu ?” tarzında müslümansanız okumayın derim. Diğer öyküler bu kadar etkiledi mi beni ? Immm sanırım hayır. Herkese keyifli okumalar
Biliyorum sana giden yollar kapalı
Üstelik sende hiçbir zaman sevmedin beni
Ne kadar yakından ve arada uçurum
İnsanlar evler aramızda duvarlar gibi
Uyandım uyandım hep seni düşündüm
Yalnız seni yalnız senin gözlerini