Jules Verne'e bu kitapla başladım. Verilmek istenen ana mesajı sevmesem de kitabın 1800'lerde yazıldığını da göz önünde bulundurmalıyız sanırım. Eserin dilini, konusunu, akıcılığını çok sevdim ve hızlıca, keyif alarak bitirdim. Fantastik sürükleyici incecik güzel bir kitap.