En az "Az" kitabı kadar beğendiğim bir Hakan Günday kitabı. Olay örgüsü diğer kitaplarına göre oldukça farklı bir olay örgüsü var. Sonu hiç beklemediğim bir şekilde bitti ve ters köşeye yatırdı. Dil olarak, kitabın kendine has bir dili var ve buna çabucak alışılıyor.Konusu ve işleniş şekline göre, anlatılanları az veya fazla, farklı bir biçimde her gün yaşıyoruz. Ana karakter ile çabucak bir bağ kuruluyor ve onun gözünden görmek hiç zor değil. Okunası.