zavallı çocuklar! sizin o mini mini elleriniz birkaç asırdan beri insanlığın altında inlediği esaret zincirlerini kırmak için değil, belki kendiniz gibi küçük kuşları, güzel çiçekleri okşamak içindir.
hayat sizi suçlamaz ya da cezalandırmaz.
doğanın güçleri kötü değildir.
kullanıldıklarında yarattıkları etki, içinizdeki gücü sizin nasıl kullandığınıza bağlıdır.
elektriği birini öldürmek için de kullanabilirsiniz, evinizi aydınlatmak için de.
suyu bir çocuğu boğmak için de kullanabilirsiniz, onun susuzluğunu gidermek için de.
iyi ve kötü kişinin kendi zihnindeki düşünceye ve amaca bağlıdır.
❛ hiçbir şey umursadığın yok senin.
sanki dünya nimetlerinden faydalanman sona ermeyecekmiş gibi..
kedere, acılara, aldırdığın yok, onlarda bile hoş bir yön bulursun.
"ben yaşıyorum ya." diye böbürlenirsin.
çünkü şimdilik günlerin nasıl yıldırım hızıyla ardı ardından koştuğunun farkında değilsin. ❜