Zeynep Gökçe Özdemir

Zeynep Gökçe Özdemir
@zerochan
2/10
·536 syf.··
2022 18. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 07 Kasım 2022 08:24
Yıllardır duyarım bu adamın ve kitaplarının adlarını. Bir delilik yapıp "hadi okuyayım" dedim. Şimdi bitti ve ne desem bilemedim. 2 puan verdim. 1 puanı İspanya'daki sanat eserlerini tanıttığı ve merakımı cezbettiği için, 1 puanı da hayalgücümü geliştirdiği için verdim. Kitap "Ben Amerikalıyım" diye bağırıyor. Okurken aklımda hep o kıytırık macera film sahneleri canlandı. Yoksa tüm Amerikalılar aynı şekilde mi davranıp, tepki veriyor, konuşuyorlar? Ucuz macera filmi çekilsin diye yazılmış sanki kitap. Ucuz derken benim için berbat olan o filmler. Neymiş efendim, dünyanın başlangıcı neymiş, nereye gidiyormuşuz! Verdiği cevaplar o kadar saçma ki! Show haberde 2 dakika yayınlanmaya bile değmez. Her gün haber sitelerinde gördüğümüz " Dünya 10 yıl sonra yok olacak" "Kıyamet çok yakında" "İnsanlar maymuna dönecek" tarzı tuhaf ve artık ilgi çekmeyen haberler gibi. Kitabın başında diyor ki " Bu buluşla tüm dinler yok olacak." Şaka gibi. Buluş da buluş olsa. Trt Belgeseldeki beyin sırları mübarek. Adam her bir sorusu için başka bir uzmanla görüşüp deney yapıyor. Aşırı banal. Neymiş meğerse en önemli Hristiyan rahip eşcinselmiş. Püff sıkıcı. Ve tamamen 5 yaş beynine hitap eden bir kitap. O yaştakiler bile daha zekidir. Bir de en sinir olduğum ne biliyor musunuz? Bu tarz kitapları okuyanların kendilerini daha zeki sanması. Hele minnoş.
BaşlangıçDan Brown · Altın Kitaplar · 201726,3bin okunma
Zeynep Gökçe Özdemir isimli okura yanıt verildi
Zeynep Gökçe Özdemir
Dan Brown sen misin?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
2/10
·536 syf.··
2022 18. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 07 Kasım 2022 08:24
Yıllardır duyarım bu adamın ve kitaplarının adlarını. Bir delilik yapıp "hadi okuyayım" dedim. Şimdi bitti ve ne desem bilemedim. 2 puan verdim. 1 puanı İspanya'daki sanat eserlerini tanıttığı ve merakımı cezbettiği için, 1 puanı da hayalgücümü geliştirdiği için verdim. Kitap "Ben Amerikalıyım" diye bağırıyor. Okurken aklımda hep o kıytırık macera film sahneleri canlandı. Yoksa tüm Amerikalılar aynı şekilde mi davranıp, tepki veriyor, konuşuyorlar? Ucuz macera filmi çekilsin diye yazılmış sanki kitap. Ucuz derken benim için berbat olan o filmler. Neymiş efendim, dünyanın başlangıcı neymiş, nereye gidiyormuşuz! Verdiği cevaplar o kadar saçma ki! Show haberde 2 dakika yayınlanmaya bile değmez. Her gün haber sitelerinde gördüğümüz " Dünya 10 yıl sonra yok olacak" "Kıyamet çok yakında" "İnsanlar maymuna dönecek" tarzı tuhaf ve artık ilgi çekmeyen haberler gibi. Kitabın başında diyor ki " Bu buluşla tüm dinler yok olacak." Şaka gibi. Buluş da buluş olsa. Trt Belgeseldeki beyin sırları mübarek. Adam her bir sorusu için başka bir uzmanla görüşüp deney yapıyor. Aşırı banal. Neymiş meğerse en önemli Hristiyan rahip eşcinselmiş. Püff sıkıcı. Ve tamamen 5 yaş beynine hitap eden bir kitap. O yaştakiler bile daha zekidir. Bir de en sinir olduğum ne biliyor musunuz? Bu tarz kitapları okuyanların kendilerini daha zeki sanması. Hele minnoş.
BaşlangıçDan Brown · Altın Kitaplar · 201726,3bin okunma
Zeynep Gökçe Özdemir
1973'te dünyanın en iyi profesörlerinin bir araya gelip yaptığı makine, kıyamet için tarih verdi 1973'te dünyanın en iyi üniversite profesörlerinin bir araya gelip oluşturduğu süper bilgisayar, 2020'de dünyanın iklimsel anlamda krize gireceğini bilmesinin ardından kıyamet için de şok eden bir tarih verdi. Süper bilgisayarda yer alan veriye göre kıyamet, 2050 yılında kopacak. Yine bilgisayardaki veriye göre küresel kıyamet, iklim bozuklukları nedeniyle yaşanacak.
1/10
·208 syf.··
2020 7. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 08 Mart 2020 14:08
Bazen bitirdiğim kitapları çöpe fırlatmak istiyorum. Ama kıyamıyorum işte. "Neden okuyorum bu kitabı? " diye sorguladım sürekli kendimi. "Bırak, okuma" dedim. Belki değişir, güzel bir yeri gelir diye devam ettim. Son sayfalara kadar bekledim. "Hadi olsun artık ne olacaksa da bırakıp gideyim" diye düşündüm. Sonuç: OLMADI. Bu kitap neye hizmet ediyor anlamadım. Ne anlatmak istiyor anlamadım. Niye yazılmış ve kim niye okumuş anlamadım. O kütüphanede neden karşıma çıktı ve neden bunu okumayı seçtim anlamadım. Zamanımı öldürdüm gibi hissediyorum. Belki yazarın diğer kitapları çooook güzeldir de o yüzden beğeniliyordur, diyip gidiyorum. Üzgünüm ama bir daha bu yazarı okumayı düşünmüyorum. Güzel kitaplara
ZarganaHakan Günday · Doğan Kitap · 20259bin okunma
busra isimli okura yanıt verildi
Zeynep Gökçe Özdemir
Aynen
4/10
·272 syf.·
28 günde okudu
·
2019 3. kitabı
Robert Hillman
5.9/10 · 74 okunma
Zeynep Gökçe Özdemir
Sonundan hiçbir şey anlamadım. Madge kimdi unuttum