nârince

nârince
@zeyneb221
write it on the skyline, all we had is gone now
"Dünyada en korkunç şey ümidini kaybetmektir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...unuttum diyemem fakat üzerimde bir tesiri kalmamış..."
"Demek hayat iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi."

nârince

, bir kitap okudu
Puan vermedi·52 syf.·
14 saatte okudu
·
2025 5. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 33,7bin okunma
9/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2025 4. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2025 20:46
Kitabı henüz bitirdim ve bir inceleme yapmak istedim ama ne yazacağımı bilemiyorum. Bu hikaye benim kalbimi kırdı. George ve Lennie'nin bu kısa hikayesinden çıkarabileceğimiz çok fazla ders var. Ne bileyim dostluk, eşitlik, hırs, merhamet... Herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca bundan sonra ketçapın bende ayrı bir yeri var :(
Fareler ve İnsanlarJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 2023211,9bin okunma