Hemsire:"Neden anesteziye bu kadar karşı çıkıyorsunuz?can sıkıcı hiçbir yanı yok,sadece biraz uyuyacaksın ve bitecek."
Bunun ardından kadının kaşları hareketlendi,dudakları bükülmüş.Cani çok yanıyor gibiydi.Gözleri yari açık bir şekilde: "Madem bu kadar ısrar ediyorsunuz,söyleyeyim;Kalbimde büyük bir sır taşıyorum.Anestezinin insanları konuşturduğu söylenir,ben de sırrımı açığa çıkarmaktan korkuyorum.Eger ameliyatim anestezisiz yapılmayacaksa hiç yapılmasın.Beni bırakın gideyim."
"Kadınların hayatları boyunca akıllarından neler geçirdiğini anlamaya çalışmak,bir solucanin aklındakileri okumaya çalışmaktan daha karmaşık,daha zahmetli ve daha tatsızdi."