“Zamanı hatırlatan her şeyden nefret ediyorum. Önce beklemekten. Ömür boyunca ya bekliyor ya bekletiyor insan, ikisi de kötü, ikisi de hazin tarafı yaşantımızın.”
“Binlerce insan daha iyi yaşayabilecekken, hayvanlar gibi yaşıyor, üstelik, “Ne güzel bir hayatımız var” diyerek övünüyorlar. Bugün çalıştı, karnını doyurdu insan, yarın da çalışacak, yine doyuracak karnını; hayatı boyunca çalışıyor, yiyor; güzel olan nedir bunda?”