Ölüler aleminde gövdesiz bir ruh nasıl gerçek mutluluk sebebiyse ,yaşayanlar arasındaki en büyük mutluluğun ruhsuz bir gövde olacağını ne yazık ki kimse ölmeden anlayamıyor.
Darwin Homo Sapiensin diğer hayvanlar gibi bir hayvan türü olduğunu söylediğinde ,insanlar kızmıştı ,bügün bile çoğu kişi bunu reddediyor .Neandertaller hayatta kalsaydı bugün hala kendimizi ayrı bir yaratık olarak görür müydük ?belki de bu yüzden atalarımız onları yok etti çünkü Neandertaller yok sayilamayacak kadar yakın ,fakat tolere edilemeyecek kadar da farklıydı