hayatımın en mutlu anıymış
bilemedim,bilseydim bu mutluluğu koruyabilir,her şey de bambaşka gelişebilir miydi?
- İnsan vedalar da en sevdiğini sona saklar..............
Masumiyet MüzesiOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202460,5bin okunma
"Mutlak olana ulaşmanın mümkün olmadığını idrak eden, hiçbir şeye inanmayan kimseye, her şeyi yapma izni verilmiştir ve korku duymadan ihtiraslarının peşinden gidebilir."
Dört ayak iyi, iki ayak kötü!..............................
............................,..,..,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,