Zaten sahâbe ile bizim kurmamız gereken bağ böyle olmalı değil mi? Onları birer ayna olarak kabul edip kendimizi o aynada görmeye çalışmak, eksikleri tamamlamak, yanlışları gidermek, aşırılıkları önlemek, daha güzelini elde etmeye gayret göstermek...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaman, bir kum saatinden gibi akıyor göç develeriyle.
Henüz sıcak yataklarını, kovalamaca oynadıkları kırları, kendilerine ait birkaç sevimli eşyayı ve arkadaşlarını niçin terk ettiklerini bilemeyecek kadar küçük çocuklar bile, develerin yorulmaz adımlarıyla çalkalandıkça besleniyorlar o hüznün ve öcün yemişleriyle.
Filistinli Müslümanların, binlerce öğrencinin birkaç gün içinde zehirlenmesinin asıl sebepleri bunlardı. Amaç buydu ve gerçekleşti. Bundan sonrası ise gazete haberlerine göre şunlar:
-Arap Birliği genel sekreteri İsrail'in zehirli gaz kullandığını iddia etti. İsrail:
-Biz hiç böyle bir şey yapar mıyız, yapmadık, dedi. Filistinliler toptan psikolojik bir sayrı içindeler, kendilerinin zehirlendiklerini sanıyorlar.
-FKÖ, İsrail'in Filistinlileri toptan zehirlemek istediğini iddia etti. İsrail, "Öyle şey olur mu canım" dedi. "Filistinliler İsrail'in güvencesi altındalar. Yaser Arafat sayıklıyor, zavallı." Falan filan teşkilat zehirlenme olayını araştırmak istedi. İsrail karşı çıktı: "Ayıp bize inanmıyor musunuz?” dedi. Vesaire vesaire vesaire vesaire vesaire vesaire vesaire vesaire vesaire vesaire.
Vesaire vesaire vesaire vesaire vesaire vesaire vesaire vesaire vesaire vesaire.