Bu kitabı okudum ve çok beğendim. Bu kitabı okuduktan sonra İskender Pala'nın yazdığı eserlerin bir kısmını da okudum hepsi birbirinden güzel. Ama ne yalan söyliyim bu kitap ayrıydı.
Bu yazarın OLASILIKSIZ isimli kitabını okudum ve çok beğendim. Bu kitabı da okumayı çok istiyorum. Eminim diğer kitap kadar güzeldir. En kısa zamanda okumayı düşünüyorum.
EmpatiAdam Fawer · April Yayıncılık · 202337bin okunma
Kitapta bir adam ve ikizi var ikisi de şizofreni hastası lakin birisi kendini o kadar güzel geliştirmiş ki hastalığını bir yeteğe dönüştürmüş. Bu yeteneğie herkes sahip olmak ister bence. Bu kitabı okuduktan sonra insanın hasta olası geliyor. Bunu açıkça söyleyebilirim. Herkese tavsiye ederim. Adam Fawer teşekkürler...
OlasılıksızAdam Fawer · April Yayıncılık · 202398,5bin okunma