marcolina

marcolina
@zignet
-Ateşim kaç? diye sordu. -39'dan biraz fazla. -Bir şeyim yoksa bu ateş ne oluyor? -Uzvi olarak bir şeyiniz yok demek istiyorum. -39 derece uzvi bir rahatsızlıktan gelmiyor mu? -Hayır. -Öyleyse nedir? -Ruhi... ... -Çok güzel! Ateşimi 39 dereceye çıkaran ruhi sebep nedir? -Aşk!...
Sayfa 171
Reklam
"Bir insanın kendisine kızması kadar yıpratıcı şey pek azdır."
Sayfa 158
"Bizi yatırdığı kış uykusundan uyandırmamak için bu tür zırvaları çevirip duruyor."
Sayfa 17
"Hüzünlü öykülerden iyi kitaplar çıkıyor."
Sayfa 173
"İnsan tahammül edemeyeceğini zannettiği şeylere pek çabuk alışıyor ve katlanıyor."
Sayfa 42
Reklam