-Ateşim kaç? diye sordu.
-39'dan biraz fazla.
-Bir şeyim yoksa bu ateş ne oluyor?
-Uzvi olarak bir şeyiniz yok demek istiyorum.
-39 derece uzvi bir rahatsızlıktan gelmiyor mu?
-Hayır.
-Öyleyse nedir?
-Ruhi...
...
-Çok güzel! Ateşimi 39 dereceye çıkaran ruhi sebep nedir?
-Aşk!...