Korku ,tutku, iyilik,kötülük ve birbirine zıt o kadar fazla duyguyu barındıran bu kitap muhteşem ötesi. Kâh üzülerek kâh nefretle dolu yüreğimi dizginlemeye çalışarak er ya da geç bitirdim. Ama kesinlikle değdi. Kendi yarattığı varlığın onun sonu olacağını bilmeden yaşayan zavallı Frankenstein 'in hüzün dolu hikayesi.
KEYİFLİ OKUMALAR . KESİNLİKLE KEYİF ALACAKSINIZ.