Zişan

Zişan
@zisanizm_
@zisanizm_·
·
sabitlendi
Önsöz
Yaşamak acı çekmektir ve hayatta kalmak acıda bir anlam bulmak demektir. Yaşamın anlamı varsa, ıstırap ve ölümün de anlamı vardır ancak kimse bir diğerine bu amacın ne olduğunu söyleyemez. Herkes bu anlamı kendi bulmalıdır ve bu cevabın gerektirdiği sorumluluğu kabul etmelidir. Bunu başaran insan, tüm aşağılayıcı durumlara rağmen büyümeye devam edecektir.
Sayfa 11
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çirkinim, çekingenim, çağdışıyım.
Sayfa 12
"Yaşamak için bir nedeni olan insan her türlü nasıla katlanabilir." Nietzsche
Sakın kimseye bir şey anlatmayın. Herkesi özlemeye başlıyorsunuz sonra.
Sayfa 198 - YKY·Kitabı okudu

Zişan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·198 syf.·
2025 14. kitabı
J. D. Salinger
6.3/10 · 71,3bin okunma