Uçsuz bucaksız ve karmaşık evrende,doğumdan önce ayrılmış bir çiftin yarısıyız ve hayatımızı,bizi yeniden bütün hissettirecek diğer yarımızı aramakla geçiriyoruz.
Onu ne kadar sevdiğimi asla bilmeyecek onu yakışıklı olduğu için değil kendimden çok bana benzediği için seviyorum ruhlarimizin neyden yoğurulduğunu bilmiyorum ama onunki ile benimki aynı hamurdan Edgar'inki ise benimkiyle ay ışığı ile şimşek pırıltısı ateşle kırağı kadar farkli...