Hayat böyleydi işte. Mutluluk ve hüzün... Umut ve korku... Ve değişim. Sürekli bir değişim! Bu kontrol edebileceğimiz bir akış değildi. Eskiyi bırakıp yüreğinize yeniyi almak zorundaydınız, onu sevmeyi öğrenip sonra onu da bırakmayı bilmeliydiniz.
Bu kitap da diğerleri gibi fazlasıyla güzeldi. Bizim sevgili Anne'imiz büyümüş çoluk çocuğa karışmış. Biraz sönük tabii eskiye göre olan romantizm tutkusu. Bu seri karakterimdeki büyük bir etken.