İlk başta "aa ne güzel! Hayatı bir köpeğin gözlerinden göreceğiz." diye düşünerek başladım ve sonucunda bilim-kurgu kitabı çıktı. Başta yazım dilinden dolayı biraz zorlanıp anlayamasam da kesinlikle keyifli bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Çok farklı bakış açıları kattı. Tavsiye ederim(1 puanı okumakta zorlanmamdan kırdım)
Tek kelimeyle muazzamdı. Bana hiçbir şeyin kalıcı olamayacağını bir kez daha hatırlattı. Yazarın yazım dilini de çok seviyorum. Akıcı ve kolay okunabilir. Herkese tavsiye ederim