Acaba diğer insanlar bizi izliyor mu merak ediyorum, sanki bir tür reality show'muşuz gibi. Altyazı'da şöyle yazıyor: "Çikolata ailesi vanilya ailesi ile yapay gerçeklikte, yani alışveriş merkezinde buluşuyor. Karamel kız çaresiz bir biçimde ikisinin arasında kalmış durumda. "
Biliyorsun nereden geldiğimi
Minicik kulübemi
Bir elma bahçesinin yanı başında...
Minik bir kulübe
Bayırın ta tepesinde
Ve deniz görünüyor uzakta...
...
Narin palmiyelerde gizli
Ötede durur ağustosböcekleri
Günbatımı altın rengi.
Kıyıdan ufuk manzarası.
Bahçede bir çeşme şırıltısı
Bir bülbül, çesmenin tepesindeki...