Artık insanlık mefhumu vicdanlarımızı tasfiyeye ve hislerimizi ulvileştirmeye yardım edecek kadar yükselmiştir. Vaziyetleri ve onların icaplarını medeni insan fikriyle ve yüksek vicdan aydınlığı ile müşahede ve mütalaa edersek, şu neticelere varırız; İnsanları mesut edeceğim diye onları birbirine boğazlatmak, gayri insani ve son derece teessüfe şayan bir sistemdir. İnsanları mesut edecek yegâne vasıta, onları birbirine yaklaştırmak, onlara birbirini sevdirmek, karşılıklı maddi ve manevi ihtiyaçlarını temine yarayan hareket ve enerjidir. Cihan sulhu içinde beşeriyenin hakiki saadeti, ancak bu yüksek ideal yolcularının çoğalmasıyla mümkün olacaktır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
lise birinci sinifta edebiyat hocamiz sayesinde tanistigim bi yazar kendisi sonrasinda siyasi gorusleri sebebiyle ozel olarak da takip etmeye basladim kendisini. okumalar sirasinda siyasi gorusleri umursamam genelde ancak ozel takipte umursamak durumunda hissediyorum yazarlik gorusler olmadan surdurulebilecek bi meslek degil. sanatci hangi goruste olursa olsun bi goruse sahip olmali. her ne kadar polis perspektifinden yazilmis olsa da devlet hakkinda goruslerini ve aciklari cekincesiz ifade edisi kitaplara daha da kapilmami sagliyor. polisiye seven biri degilim ancak 3 gunde mesgalemin arasinda bu kitabi bitirmis olmak yazara olan hayranligimi arttiriyor. azize’nin askinin masumiyeti sonuna kadar cok guzeldi ancak sadri… sadri bambaska ama belirtildigi gibi en masum ve azize’yi en cok seven kisiydi. askin gercekten bu on kisilik olum serisine sebep olmasi ama masumiyeti en derinlerinde barindirmasi bambaska bir durum. kitap hakkinda soylemek istedigim cok sey var ama buraya yazmaya usendigimi soylemeye bile erindim. standartlarimi yukselten ahmet umit her eserini okudugumda standartlarimi daha da yukseltiyo desem yeridir.
- Rahmetli babamın bir lafı vardı. Şeriatın kestiği parmak acımaz diye.
+ Bu ülke şeriatla yönetilmiyor Jale Hanım. Burada parmak çok farklı şekillerde kesilir.