Bitti

Bitti
@zumbocambo
“Hiçbir şey canımı acıtmıyor, O gidişten sonra…” Mahmud Derviş
İnsan ve Hayat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Bitti

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
9 günde okudu
·
2024 3. kitabı
Canan Tan
7.9/10 · 4.264 okunma
Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var…
Sayfa 61·Kitabı okudu
İnsan ve Hayat
Seni her dakika, her saniye özlüyorum. Ama gururum el vermediği için hiçbir zaman söyleyemiyorum. Senden ayrılmanın benim için ne derece korkunç hatta olanaksız olduğunu çok iyi biliyorum. Tıpkı beni sevmediğini bildiğim gibi. Kış Uykusu (2014)
İnsan ve Duygular
Günaydın
Günaydın dedim gökyüzüne, günaydın yalnızlığım, günaydın özlemlerim…
Sayfa 33·Kitabı okudu
Edebiyat