Beklentimi kesinlikle karşılamayan bir kitap oldu. Kitaptaki kurgu güzel. Karakterler de iyi fakat bağ kuramıyorsunuz. Çünkü çok kısa anlatılmış, sanki olaylar çabucak atlamış gibi. Daha fazla betimleme yapılabilir daha fazla ayrıntı olabilirdi sanki. 189 sayfa zaten 1 günde bitirdim.