Oya

"...hani mantığın bittiği dediğimiz ve duygulara teslim olduğumuz anlar vardır ya, koku işte bu mantığın bittiği veta daha doğru deyişle, mantığın henüz başlayamadığı yerde ortaya çıkıyor."
Reklam

Oya

, bir kitabı okumaya başladı
Vedat Ozan
9/10 · 407 okunma
"Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku. Aydınlık mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut baharıydı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem de hiçbir şeyimiz yoktu..."

Oya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·536 syf.·
32 günde okudu
·
Okunma: 26 Temmuz 2022 22:28
·
2022 22. kitabı

Oya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
4 saatte okudu
·
2022 21. kitabı
Patrick Modiano
6.6/10 · 116 okunma