"...hani mantığın bittiği dediğimiz ve duygulara teslim olduğumuz anlar vardır ya, koku işte bu mantığın bittiği veta daha doğru deyişle, mantığın henüz başlayamadığı yerde ortaya çıkıyor."
"Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku. Aydınlık mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut baharıydı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem de hiçbir şeyimiz yoktu..."