Ümran

Ümran
@1048_
Biz artık gitmeliyiz dağımıza anneciğim Yorgun geldim savaşmadım ama Bir ceset gibi ayaklarının dibindeyim.
Reklam
Ne yapabilirim? Bütün gün evi süpürüp, dolma sararak ve o yıkanmayı unutmuş köylü kızlarıyla, şişman karılarla konuşup akşam kocamın eve dönmesini mi beklemeliyim. Oldu olacak, birkaç tavuk ile bir de horoz alalım.
Çok yorgunum, beni bekleme kaptan. Seyir defterini başkası yazsın. Kubbeli, çınarlı mavi bir liman. Beni o limana çıkaramazsın...
Kaç yaşına gelirsem geleyim kalbime dokunan sözlere, saçımın okşanmasına, güzel bir bakışa yenik düşeceğim.