вιℓαℓ ∂αğнαη

вιℓαℓ ∂αğнαη
@11exeula11
Risk güzeldir _Platon
Çünkü salt isteklerin itisine uymak kölelik, kendimiz için koyduğumuz yasalara boyun eğmekse özgürlüktür.
Sayfa 19
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Lanetlenen aslında huzurlu olandı⏳⌛
Duygu ve Düşünce
Altını çizdiklerim arasında güzel olan bir alıntı
“Soylu güzel, neredesin, acım seni üzmüyor mu? Aşkım, ya duymadın, ya sahtesin, yoksa sende vefa yok mu?
Sayfa 43 - Don Quijote·Kitabı okuyor
Edebiyat
İstanbul
Sana geldim, içim ümitlerle dolu Beni sarhoş etme İstanbul, ne olur Bir gün ben de eririm caddelerinde Çürür kemiklerim adım unutulur Yine sen kalırsın dipdiri, sımsıcak Göğü, bulutların, denizlerin kalır Oynama İstanbul, benimle oynama Bir gün öldürür beni bu dert, bu kahır Ezilmiş ellerimin arasında başım Bu yeryüzünde başka çarem kalmamış İşte gelip kapılarına dayanmışım Karşında yıkılmış bir duvar gibiyim Beni sarhoş etme, başım dönüyor Üstüme varma İstanbul, kederliyim
Şiir
Hiç beklemiyordum :)
Bu arada o kadar yavaş yürüyor, güneş de öyle hızla ve kızgın, yükseliyordu ki, bir beyni olsa, sulandırmaya yeterdi.
Sayfa 31 - Don Quijote·Kitabı okuyor
Edebiyat