Suskun

Suskun
@12344321_
Öğretmen
Kahramanmaraş
39 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
Bir insanın aklının biraz kıt olduğunu, en iyi, başkalarına zarar vermeden espri yapamamasından anlarsınız.
Reklam
"Bizi uyutmayan şeyler , belki bizi ayakta uyutmuştur da haberimiz yoktur."
Öldürsem mi, sevsem mi?”
Bir işe başlamak, bitirmenin yarısı, derler ya. Doğmak da öyle işte. Ölmenin yarısı.
Reklam