Asi Ruh

Asi Ruh
@190303soner
Hopalı bir devrimci Optik Başkanın Yolundan.... Çokk Sevdik Be Abi.✌Beşiktaş Yeşili sev,doğayı koru!!
Ağaçlardan en çok çam ağacını, parklardan Şirintepe Parkı’nı, takımlardan Beşiktaş’ı ve kadınlardan dünyanın en güzel kadınını seviyorum. Çam ağacı meyve vermiyor, parkı yakında tadilata sokacaklar, Beşiktaş Avrupa kupalarından men edildi ve galiba sevdiğim kadın beni sevmiyor. Gerçi seviyor da olabilir, bilmiyorum.... İnsanlar uyumuştur kuvvetle muhtemel. Bense uyuyabilmek için onların uyanmasını bekliyorum. Gönüllü gece bekçisi gibiyim, kendi kendine durumdan vazife çıkaran. Bu yazı daha çook uzar ama ben bundan da sıkıldım. İyi ki Ceylan Ertem var...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Aklıma suyun intiharı geliyordu hep şelale deyince"
"Az insan tanıyor ve kimseyi de sevmiyordum."
"1 Mayıs" İşçinin emekçinin bayramı
Saraylar saltanatlar çöker, kan susar birgün. Zulüm biter. Menekşelerde açılır üstümüzde, leylaklarda güler. Bugünlerden geriye, bir yarına gidenler kalır bir de yarınlar için direnenler...
“Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir.”