Alışkınım ben. Sürekli olarak her şeyi boşveriyorum zaten. Ama bi'kere de farklı olsun be dede.Bi' kere de boşveren taraf ben olmıyım istiyorum.Teselli diyil tebrik edilmek istiyorum ben artık dede.
"Ya hayatlarının anlamını bulamayanlar?"diye söze girmişti kızılderili."Onlar ne olacak"
"Onlar da, göğüslerinde bir et parçasıyla canlı canlı çürüyecekler.Ve buna yaşamak demeye devam edecekler."
Gerçekten de,bir demokrasideydik artık!Lider yalanlar söyleyerek yönettiğini sanıyor,halk uyduğu bütün kanunların kendi iyiliği için konduğuna inanıyor, ülkedeki tek yayın organı olan radyonun spikeri de her şeyi görüyor,ancak deli taklidi yapıyordu!