Yeşim

"Gözyaşlarımı hissediyorum”
Bir keresinde, ağlamak üzere olduğunu söylemek isteyen bir çocuğun, bir yetişkinin daha doğrusu bir aptalın söyleyeceği gibi "Ağlayacak gibi hissediyorum" demek yerine "Gözyaşlarımı hissediyorum" dediğini duymuştum. Ve bu tabir o kadar edebi ki, eğer aklına gelebilseydi ünlü bir şairi etkilerdi göz kapaklarından fışkırmak üzere olan sıcak yaşların varlığını kesin olarak ifade eder.
Sayfa 122·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hak edip etmediğimi bilmeden acı çekiyorum.
Sayfa 129·Kitabı okudu
Puan vermedi·67 syf.··
Beğendi
·
2026 2. kitabı
·
34 saatte okudu
·
Okunma: 27 Ocak 2026 20:01
Kitap Tezer Özlü( Türk Edebiyatının nostaljik prensesi)ile tanışma kitabım oldu, keşke daha önce okusaydım dediğim bir kitap oldu. Bu arada Tezer Özlü’nün de ilk romanıymış.Gerek konusu gerek anlatma tarzıyla insanı içine çekiyor. Hastane ve hasta psikolojisini güzel yansıtmış. Kısa ama etkileyici de bir yanı var kitabın. Hayata ve insana dair olduğu için kendimizden parçalar buluyoruz. Adını koyamadığımız duygular bu kitapla anlam kazanıyor. Çocukluk,yaşam,ölüm,ikili ilişkiler gibi konuları kendi yorumu ve kelimeleriyle çok güzel yansıtmış. Bazı cümleleri insanı param parça etse de okunmaya değer.Okunmalı.
Edebiyat
Çocukluğun Soğuk GeceleriTezer Özlü · Yapı Kredi Yayınları · 202520,4bin okunma
Ah, benim dışımda var olmayan ve içimde taşıdığım bu ölü geçmiş!
Sayfa 101·Kitabı okudu
Ah, hiçbir hüzün, hiç var olmamış şeylerin hüznü kadar acıtmaz insanın canını! Gerçek zamanda yaşanmış geçmişimi düşünürken, çocukluğumun cesedine ağladığımda hissettiğim özlem...
Sayfa 101·Kitabı okudu