Eğer vazgeçiyorum dediğim anda aşık olduğumu iddia ettiğim insanı kalbimden çıkarabiliyor olsaydım ya aşık olmam hakkında yalan söyleyen ya da kalbinin yerinde taş taşıyan bir insan olurdum.
Mecazi anlamda söyleyecek olursak, beni sıkacak olsalar, insanların içinde boğulacağı kadar çok sevgi çıkardı içimden; ama tüm varlığımı sarıp sarmalayacak kadar sevgi yine de bende kalırdı.