İçimizde güzele de kötüye de eğilim var. Doğuştan getirdiğimiz malzeme, içine doğduğumuz çevre ile biraz daha şekilleniyor. Çıkan sonuç her ne olursa olsun,her insanın içinde güzel kalan bir taraf her daim var...
Beyhan budak izleyenler bilir "güzel insan" tabirini neden kullandığını da açıklıyor bu durum.