Bir ilişkinin sağlıklı ilerleyebilmesi için bu kadar hızlı gitmemesi gerekir. Çünkü ilk zamanlarda yüksek tutkulu ilişkilerde iki taraf da birbirinin eksik deposunu dolduracağını zannedebiliyor. O an gördüğünü zannettiğinle gerçekte olan çok farklı olabilir. Bu sebeple ne kadar coşkulu da hissetsen, ilişkinin başında kendini yavaşlatman çok faydalı olacaktır. Aşkı kaçırırım diye de düşünme, gerçek olan şey zaten sen kaçsan da seni yakalıyor; bir yere gittiği yok yani.