su kitabi aldigimda cok havali gelmsiti o yuzden bilgisayar muhendislifi dusundum uzun sure tabii simdi vazgectim ama yine de benim icin yeri cok ayri sasukenin 0 oldufunu ogrenmek falan hala unutamadim sanirim okuyali 5 yil oldu ama hala cok com seviyorum..
Herkese merhabalar. Aralık ayında okuyacağım kitapları aşağıya sırasıyla (kendime hedef olması için) listeleyeceğim. Sizlerde okuma önerisi olması açısından okuyacağınız kitapları yorumlar kısmına yazmak isterseniz çok sevinirim. :)
1) Bülbülü Öldürmek ☑️
2) O Gece ☑️
3) Çankaya☑️
4) Küçük Kadınlar☑️
5) Seninle Birlikte☑️
6)Uğultulu Tepeler☑️