Çok Okur Az Uyur

Çok Okur Az Uyur
@1kitapzade
‘’Olmaz. İnsan bazen bir saat geç kalmakla kaçırdığını, bir yılda kazanamaz.’’
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“- bu gece günceme yazacağım. - neyi? - ateşten eli yanan çocuğun ateşi sevdiğini.”
Edebiyat
"Ben sana rehber değil, ancak yoldaş olabilirdim, fakat yolu ikimiz de bilmiyorduk ve birbirimize yük olmaktan, birbirimizi şaşırtmaktan başka bir şey elimizden gelmiyordu."
Edebiyat
"Demek hayat böyle, iki adım ilerisi bile görünmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi. Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı?"
Edebiyat