Hilal

Hilal
@1lavinia_06
"Korkuyoruz.Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz.İnsan olmaktan korkuyoruz."
'Fikirlerim, beni ben yapan özelliğimdir.!
Reklam
'Yaşam Devam Ediyor. Her Şeyden Önemlisi Yaşamım Devam Ediyor..
Sayfa 203·Kitabı okudu
Edebiyat
'Herkesi Mutlu Edemezsin Biliyorsun Değil Mi? Geride Hep Kırgın Biri Kalır..
'Konuşmaya Değer Bir Sözünüz Yoksa Susun..
Sayfa 127 - olimposyayinlasi
Hayat
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku, Aydınlık mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana...
Edebiyat
Reklam