mel

mel
@1mehcure
Dayanılmaz yaşamdan kaçılacak tek köşe gene kitaplardı...
"İnsanlarla dalga geçmemek gerek, bunu hak etseler bile."
Reklam
Bir kitabı okuyup bitirdiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.
"İhtiyarlar neden o kadar erken uyanır ki? Bir uzun gün daha yaşamak için mi? "
"İnsan geçmişinin daha iyi olmadığını biliyor ama o an o kadar bunalmış oluyor ki, geçmiş daha güzelmiş, daha huzurluymuş gibi geliyor ona; sanki o an peşini bırakmayan karamsar düşünceler bir zamanlar hiç yokmuş, sanki bilinci şimdi olduğu gibi gece gündüz rahat vermeden içini kemirmiyormuş. "
En büyük düşünceler, en basit olanlarıdır.
Reklam