Betül

Her an söylesem diyorum çok özlediğimi, Her an bilmeni istiyorum çok sevildiğini.. Büyüsü kaçar değeri kaybolur inanmıyorum bunlara, Korkuyorum sadece sürekli söyleyince inandırıcılığının yitip gitmesinden.. Tıpkı sensiz en uzun gecelerimde korkunç vesveselerle boğuşmam gibi .. Sonra seni düşünüyorum ben böyle özlem hasret içide seni beklerken, Sen kendi Canından uzaklardasın, Bir düğüm yerleşiyor boğazıma çözülmüyor.. Senin hasretinle sayarken günleri, Sayamadığın günlere ağıt oluyor her yanım.. Ah diyorum mümkün olsa mümkün olsa ve artık Canım Boncuğuna kavuşsa.. 18.01.2021 03.40 🐞💙
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Mutlu insan hep mutlu değildir. Mutluluk arada bir bizi yoklayıp geçen bir duygudur ama bazıları neredeyse hiç tatmaz bu duyguyu.
Onun tırnağı taşa değse benim yüreğime taş otururdu.

Betül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·77 syf.·
62 günde okudu
·
2021 3. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
Bu kader olayı beynimi de ruhumu da allak bullak ediyor.. Korkutuyor!
İnsan kaderinin bir kısmını zaten kendisi yazar. -Ben kaderimi kendim yazmadım... Bana kalsa... hiç böyle yazmazdım...