Her an söylesem diyorum çok özlediğimi,
Her an bilmeni istiyorum çok sevildiğini..
Büyüsü kaçar değeri kaybolur inanmıyorum bunlara,
Korkuyorum sadece sürekli söyleyince inandırıcılığının yitip gitmesinden..
Tıpkı sensiz en uzun gecelerimde korkunç vesveselerle boğuşmam gibi ..
Sonra seni düşünüyorum ben böyle özlem hasret içide seni beklerken,
Sen kendi Canından uzaklardasın,
Bir düğüm yerleşiyor boğazıma çözülmüyor..
Senin hasretinle sayarken günleri,
Sayamadığın günlere ağıt oluyor her yanım..
Ah diyorum mümkün olsa mümkün olsa ve artık Canım Boncuğuna kavuşsa..
18.01.2021 03.40
🐞💙