İrem

İrem
@2rem
Kelebeklerin en güzeli değil midir, en az yaşayan...

İrem

, bir kitap okudu
7/10
·152 syf.·
Beğendi
·
2023 20. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Keşke sen,ben olsan.Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan.Keske ben, sen olsam.Bukadar sevilmenin tadını çıkarsam.🌺 Özdemir Asaf
İmkansızlıkları yaşamak mıdır sevmek, Yoksa severken imkansız mıdır yaşayabilmek. Zor mudur gözlerine bakarken Sevgiyi görmek,yoksa sevgi midir gözlerindeki tek gerçek Özdemir Asaf

İrem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·210 syf.·
25 saatte okudu
·
2023 19. kitabı
Yu Hua
8.5/10 · 70,7bin okunma
Asıl marifet buluttaydı ama herkes Yağmura şiir yazdı. 🥀 Cahit Zarifoğlu