Bahriye 47

Bahriye 47
@47bhry
Çok düşünmek bir çeşit intihardır...
Buz gibi biri oldum his bırakmadılar...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dedim ya öylece oturuyorum.... İyi ki kalbimi tanıyan yok...
"Ben böyle biriyim işte en fazla tebessüm eder ve en fazla susmayı severim. Öyle işte, anlatasından çok susası gelen biriyim..."
"Ah benim dağ gibi durup, dal gibi kırılan kalbim.."
Cahit zarifoğlu'nun"Keşke vaktiyle, saçma olsada iki laf etseymişim. Susunca yok oluyormuş insan, çok sonra öğrendim. "dediği yerdeyim.