Biz çaresiz bahtsızlar, kendimizi saçmalık labirentine
iyi kötü girmiş hissediyoruz ve buradan ancak ölümüz çıkar, çünkü bizim yazgımız daima çoğalmak, tek
amacımız da sayısız ölümler.
ölüm özlem duyduğumuz istirahattir,
hayat ve ölüm birbirine bağlıdır, başka şey talep edenler
imkânsızı isterler; tek elde edecekleri ve ödülleri duman
olup gitmek olacaktır.