AD҉∃M

AD҉∃M
@ADEMISLEN
..Cîhân bê bêxtê.. ... Burn-out....
Biz çaresiz bahtsızlar, kendimizi saçmalık labirentine iyi kötü girmiş hissediyoruz ve buradan ancak ölümüz çıkar, çünkü bizim yazgımız daima çoğalmak, tek amacımız da sayısız ölümler.
Reklam
İçinde yaşadığımız şehirler ölümün okullarıdır, çünkü gayri insanidirler.
ölüm özlem duyduğumuz istirahattir, hayat ve ölüm birbirine bağlıdır, başka şey talep edenler imkânsızı isterler; tek elde edecekleri ve ödülleri duman olup gitmek olacaktır.
Sayfa 12 - PDF·Kitabı okudu
Körün gözü açıldığında kırdığı ilk şey bastonudur, nankörlük bu kadar güzel anlatılmazdı.
Şurası bir gerçektir: En kötü cumhuriyet, en aydınlanmış monarşiden bin kat daha iyidir.
Reklam