AD҉∃M

AD҉∃M
@ADEMISLEN
..Cîhân bê bêxtê.. ... Burn-out....

AD҉∃M

, bir kitap okudu
10/10
·152 syf.·
Beğendi
·
2022 14. kitabı
Mihail Bakunin
8.8/10 · 573 okunma
Reklam
"Ey evladım, şuna emin ol ki, sen öldükten sonra gözlerin artık görmeyecek, kulakların işitmeyecek; tabutunun içinde hayal gücünün bugün sana siyah renklerde sunduğu bu sahnelerin tanığı olamayacaksın artık; nasıl ki doğumundan önce, doğadan alacağın organlar çeşidi değildiysen, artık sen olmayacak olan küllerini ne yapacaklarıyla da ilgilenme."
Karın tokluğuna ve gelecek kaygısı için çalışmak kadar yıpratıcı birşey yok. Kiminin tuttar şansı, kiminin de hep ters gider. Bitmiyor ikisi de hep şüphe içinde, işte kanser dediğimiz budur...
Kasma işin sonu hep kış...
Tek bir şey önem taşıyor: kaybeden olmayı öğrenmek.