"Ey evladım, şuna emin ol ki, sen öldükten sonra gözlerin artık görmeyecek, kulakların işitmeyecek; tabutunun içinde hayal gücünün bugün sana siyah renklerde sunduğu bu sahnelerin tanığı olamayacaksın artık; nasıl ki doğumundan önce, doğadan alacağın organlar çeşidi değildiysen, artık sen olmayacak olan küllerini ne yapacaklarıyla da ilgilenme."
Karın tokluğuna ve gelecek kaygısı için çalışmak kadar yıpratıcı birşey yok. Kiminin tuttar şansı, kiminin de hep ters gider. Bitmiyor ikisi de hep şüphe içinde, işte kanser dediğimiz budur...