📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Tanrım, bana değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme gücü, değiştirebileceğim şeyleri değiştirme cesareti ve bu ikisi arasındaki farkı anlayabilme sağduyusu ver. ”
Öncelikle bir insan psikolojisi ancak bu kadar güzel işlenebilir.Yazar sanki kahramanımız olmuş da karşımıza çıkmış.Kahramanimizin psikolojisini duygularını hislerini bizlere dolu dolu yaşatmış.İnsanlar asla bunu yapmam dememeli hayatta.Kinadigimiz,gaddarca yargiladigimiz durumlara dusmemize;toplum kurallarıyla belirlenmis yıkılmaz dediğimiz tabularin yıkılmasina,ahlaksızca bile olsa bunu yapmamıza 24 saat bile yeterli.Stefan Zweig de bu kitabında bir insanın kendisiyle hesaplamasını;24 saat gibi bir sürede birine deli gibi aşık olup onun uğruna hayatından,onurundan,sevdiklerinden, çocuklarından vazgeçebilecek şekilde-ki kocasının ölümüyle şokta olduğu bir dönemde yaşıyor bu duygu yoğunluğunu- birine sevdalanisini,yillar sonrasında ise bu iç hesaplaşmasıni birine anlatarak bu yükten kurtuluşunu gayet güzel bir şekilde işlemiş.