E.UYUMAZ

E.UYUMAZ
@ARARAT__
“Jiyana te çîroka te ye, baş binivîse..
Acı her zaman gözle görülür değildir, bazen yaralar ruhunun içindedir. Bazı darbeler içeriden alınır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün hayatımı, en ince ayrıntılarına kadar düşünerek hesapladığım iyiliklerin hayaliyle geçirdim albayım. Artık ne olacaksa olsun istiyorum.
İnsana verilen en büyük cezanın, sınırlı bir hayatla sonsuzluğu kavrama yetisi olduğuna inanıyorum...
Ölüm herşeyi bitirir birgün Biraz da sevgi biriktirin.
Güzel söz yetmiyor taşın çiçeklenmesine