İnsanları anlarım biraz. Azıcık bir şey. Her yıl, her her gün daha az, daha az, daha az. Neden? Zordur insanları anlamak. İnsanlar insanlardır. İnsan eğlenmektir, oyundur, fantezidir, büyücülüktür.Evet. İnsan ıstıraptır, hastalıktır, budalalıktır, incitmektir, insanlar insanları incitirler, öldürürler, kendi kendilerini öldürürler. Nerde kalır o zaman oyun, eğlenmek, fantezi, büyücülük? Psikiyatriden nefret ediyorum. İnsanları seviyorum. Deli insanlar, güzel insanlar, yaralı insanlar, hasta insanlar, kırılmış insanlar, incinmiş insanlar, onları seviyorum, seviyorum onları. Neden? Neden insanlar eğlenceyi, oyunu, fanteziyi ve büyüyü yitirdiler? Nasıl? Evet. Para değil mi?