Roman bir ölümle başlıyor ve başka bir ölümle nihayete eriyor. Baştan sona hüzün kokusu hakim eserde. Yer yer araya serpiştirilmiş sevinçli anlar olsa bile..
Tek solukta okunabilecek bir kitap. Betimlemeler o kadar güzel ki resmen olayın içindeymiş gibi hissediyorsunuz.
Kitabı beğendim ve okumanızı tavsiye ederim.