📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum
Hırsızlar, polisler, açlar, toklar uyusun
Herkes uyusun, bir seni uyutmam birde ben uyumam
Herkes yokken biz oluruz, biz uyumayalım
Nasıl olsa sarhoşuz, nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda
Beni bırak göğe bakalım
Turgut Uyar da bu dizeleri kaleme alırken gökyüzüne bakıp bir şeyler mırıldanmıştır veya fonda bir tını vardır, belki inceden bir keman sesi... Merak ettim şimdi şairler ne dinlerdi?
"Sana bir masa verdiklerinde, o masada sadece dirseklerini çürütme. Daha fazlasını nasıl yapabileceğini düşün." Soluklanıyor. "Daha iyisini nasıl yaparım, nasıl daha başarılı olabilirim diye düşün." Yastığını düzeltmemi istiyor. "Bir masa, bir bilgisayar, bir kâğıt, bir kalemle yapabileceklerinin sınırı yok. Kendini dizginleme, hep daha iyisini düşün, bul ve yap!" Uykusu geliyor. Odadan çıkıyorum.